2 Şubat 2010 Salı

beraber kayıplara karıştığında







1 yorum:

ürk dedi ki...

madde ve tabi olduğu kaideler, nesne-başı bağlılığı: korkulan ve korkulmayan hiçbir şey gerçekleşmiyorken, koşan-uçamayan bir kuş olduğum söylendi, boynumdan yukarısını ve en tepemden biraz aşağısını gömebileceğim her kuma çakıldığım da söylendi. taşınanlar ve alışılanlar; bulutlar ikinci partiyi boşalttıklarında zemine, kumaş değmeyen bölgelerin bitki örtüsü dikiliyorken ayağa nefesimi uzattım, nefesimi geri aldım ve iki nokta arası hissizliğinde anahtar deliklerine gözlerimi sıkıştırdım. tırnaklarımda kendi kömürümü taşıyorum, kendi gaz yağım damarlarımda ve kıvılcım için kesişen metallere uzatıyorum avuçlarımı. uyandığımda buz tutacak uyurken buz kesmiş dünya, herşey hiçbir yere varmamış olacak, biz iki metal arası bilgi aktarımını gözetleyeceğiz neden ve sonuç beraber kayıplara karıştığında...