25 Aralık 2008 Perşembe

21 aralık

1 yorum:

ürk dedi ki...

yanıtsız
bırakıldığımız
her
an
için
bin
soruya
ve
soruna
gebe
kalıyorsak
ve suçlanmasak
gebelikle


beni
testesteronla
suçladılar
zırh
giydirip
savaşa yolladılar
düşmanı
durdurup
yanıtsızım
dedim
sorularım
var
omzuma
dokundu
piano magic çalıyordu
git
dedi
git be adam

tepki
vermemek için
tepinirim
normalde

tepkisizliğini
neye
borçlusun
be
kadın

sorular
soran
bir şarkı

şimdi
uyu
be kadın
kadın olamayacak kadar
yumuk
gözleri
ve
henüz benzerlerinden
sıyrılamamış
anlatım
biçimleriyle
bir kısa
hikayenin
sonuna doğru
koşturduk

önce sarhoştum
sonra sahilde
donarken seslendim
kulağına

önce duymadı
sonra duyulmak istemedi
sıçtım batırdım
yine, oh, hiç
bu kadar kişisellikten
uzak
bir samimiyet
sergilemedim
ve unuttum musluğu açmayı
yada sesleri
batırırken
bir ihtimali
yalnız
fayansları
ilgilendiren
tüm sesleri

kızımız
salak bir çizere
umutsuzca
aşık
ne özellik
ama
ve
bir
hiçi
duymazdan
geliyor
ne acıklı
-ihtimal
değiliz
olmadık-



ihtimaller
atomdaki boşluk
zıplamak
uzan
ve
tutmak
sebepleri
düşün
neden dönemeçlerinde
sabahla
üsküdar
kaldırımlarının
sabaha karşı
kayganlığı

tutunacak
delilik
bulamamak

ben'e varmışsa
cümlenin
öznesi
biz
nezaket
ve
gereksizliği
seslenme zorluğu
yabancıya
farkı
anlatabilseydim
koşup
atlar mıydı
kucağıma
herhangi
biri
yere yıkılırdık
dakikalarca
gülerdik
ve
çekip giderdik
belleklerden
o an
için
silemiyorumda
bu
salak şeyi
bir
zorunluluk halini
aldı
defterin
bir sayfası
şöyle
biter
"ve herşeyin üzerinden bir yıl geçer"
hikaye kütahyadan üsküdara taşınır
istanbul değil, henüz oraya varamadık
boğaz ve rüzgar
tek başına
bozkırımızı yutar

biz
yalnız
fayansları
ilgilendiren
sıçramalardan
biri oluruz
kir-çöz'le
çözülene
dek kokarız
ve
kaçarlar
kaçırtırız
ve kaçmadan kovalarız
hızla koşarız
üstlerine
doğru
yanlarından
geçip
gideriz
ve nokta
konur
her dildeki
tercümesine
bu
ihtimal
yitiminin
zaten
ezan
okunur
şimdi
berbat
rüyalar
için
niyet ederiz
transparan
cübbelerimizle