31 Mayıs 2011 Salı

kehanetin gücü

1 yorum:

ürk dedi ki...

kötü bir söz öğrendik kartları yüzümüze kapattıklarında. umumi ifşalardan biri ve bir babil kulesi: yine yeşil camdan. dilleri böler demişlerdi, beyin yarı küreleri ikiye ayrıldı ve analitik kısım diğerini fagositoz: söylemiştim dedi, söylemiştimler için kâhin. lafı katlayıp altına koyarlar ki sarsılmasın, bölünmeyi tamamına erdirip yansıma seslere şemsiyesini açar. çok uzuvlu tek bir bedene ve bağlaç olarak salya zincirleri: orta kulağa varmadan östakiye sapar, bunu da görmüştüm dedi, duymak istemediklerimizi kulağımıza teperken: kulak zarına barikatlar ve kulağakaçan yuvaları. yalnız 0 ve 1 ile değerlendirilen bir dünya ve bozuk imla bozuk imladır, 0 ile altını çizer. ikisi arasına sonsuz ihtimal sığdırılabilir, bunu da görmüştüm dedi. parmağınızı koyduğunuz her noktaya ben söylemiştimler. onaylayıcı 1'ler. sonrasında indirilen ip merdivenler çıkanların ağırlığını taşımadı ve kartlar yüzlerine kapandı: kare sekiz. devre dünyasında içe bakışların ikili olasılıkları karşısında kehanetin gücü ben söylemiştimleri kısacak ve kollarına bakacak uzun uzun: kötü bir söz biliyordum ve sayı doğrusunda 0 ile 1 arasında bir yere düşürdüm. mazgalın hangi aralığından parmaklarını uzatacağını bildiğini söyleyecektir, kahinin kehanete son parmak uzatışı.